יום חמישי, 13 במרץ 2014

זעזוע I עו"ד יורם שפטל במהלך שידור ב'רדיו ללא הפסקה'; הרבי מסאטמר גדול שונאי ישראל בעולמה של תורה. הרב שטיינמן 'נבל'

הצהריים (ה') במהלך תכנית שמשדר עו"ד יורם שפטל ב'רדיו ללא הפסקה', התבטא הנ"ל בחוצפה ועזות, במילים מעוררות סלידה אשר אוזן יהודית אינה יכולה לסבול, תוך שימוש בקללות ונאצות נגד גדולי ישראל והאדמו"רים ובראשם כ"ק האדמו"ר מסאטמר זצוק"ל והגראי"ל שטיינמן.

ציטוט חלקי מדבריו המזוויעים; "הרב אהרן שטיינמן ממשיך באופן מדוייק מסורת הרסנית תרתי משמע של רבנים מאגודת ישראל באירופה, היום זה נקרא יהדות התורה. החל מהתקופה שבין מלחמות העולם, התקופה של טרום השואה, אז הרעיון הציוני החל לחלחל בקרב יהודי אירופה ורבנים של אגודת ישראל במאותיהם בכל קהילה קראו שוב ושוב לצאן מרעיתם שלא להתפתות לציונות, לא לעלות לא"י, הבית זה פולין, הם השתמשו בראשי תיבות פה-לין, כאן זה הבית שלך אל תתפתה לציונים שרוצים להעלות אותך לארץ ישראל".


 "במשך עשרים שנה, יום יום שעה שעה הם הטיפו לצאן מרעיתם שסרו למרותם שלא לעלות לא"י. ולצורך זה הם חברו לרשף הכי טמא והכי בזוי, הם שיתפו פעולה עם החזירים האדומים בשם הבונדס. הבונדיסטים יחד עם רבני אגודת ישראל והרבנים הליטאים קראו במשותף שלא לשים לב לציונים, לא לשמוע להם, ולא לעלות לא"י. פולין זה הבית, לא ארץ ישראל. עד שהמשיח יגיע, אבל המשיח לא הגיע והיטלר כן הגיע".

"בסלובקיה, בכל מקום שהיה ציבור חרדי יהודי גדול הטיפו לו להישאר, אגב חלק מהרבנים האלה היו אלו שנמלטו ראשון והשאירו את צאן מרעיתם ללכת לתאי הגזים, כמו הרבי מסאטמר גדול שונאי ישראל בעולמה של תורה, והוא לא היחיד".

"ואילו עכשיו, הרב שטיינמן מעיז לומר לחברי הכנסת ולשרים של הממשלה הלאומית שסוף סוף אחרי 65 שנה, שמו קץ סוף סוף לפחות מבחינת החוק, להשתמטות ההמונית המבישה, המחפירה והמבזה את התורה של 95 אחוז מהציבור החרדי מלשרת בצבא. הרב אהרן שטיינמן כמיטב המסורת של אותם רבנים, אנשי דמים בדיעבד, קורא ואומר לחברי הכנסת שהצביעו בעד החוק הזה ימח שמם וזכרם. אשר על כן אנחנו נאמר, ימח שמך וזכרך הרב אהרן שטיינמן, אתה נבל, אתה מבזה את התורה, אתה אדם שפל ובזוי, לא למדת כלום מההיסטוריה של עם ישראל ואתה ממשיך באותה דרך טמאה בזויה נאלחת ורקובה של התנגדות לקיום יהודי אמיתי בארץ ישראל". כך עו"ד שפטל בשידור בתכניתו.

הדברים המזוויעים של שפטל, הביאו את חברי הכנסת החרדים להגיב בחריפות. יו"ר ש"ס, חבר-הכנסת, אריה דרעי, הגיב; "עפר לפיו, דבריו הבזויים של האיש מחייבים להדיחו מכל תפקידיו".

ח"כ משה גפני אמר; כי מה כבר ניתן לצפות מאדם שיכול היה לעמוד מול כל בני עמו ולהגן על דמאניוק? רק אדם כזה יכול לפעור פיו נגד מנהיג רוחני של מיליוני יהודים בארץ ובעולם שחלק מהוריהם ומשפחתם נרצחו על ידי אותו דמאניוק וחבריו.

גפני הוסיף כי יפנה לבעלים של התחנה וידרוש לפטר את האיש לאלתר.

ח"כ מנחם אליעזר מוזס הביע זעזוע וחלחלה מדברי שפטל. לדבריו מדובר באדם גס רוח, שהפעם חצה את הגבולות ופתח פיו נגד מאור וגדול הדור. "לא פלא שמי שייצג את רוצח היהודים דמאניוק, מעז לפתוח פיו בצורה שפלה כזו".

הדיווח הבוקר על דבריו של הרב שטיינמן בעיתון 'ישראל היום'




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה