יום ראשון, 13 ביולי 2014

נהג משאית חסם את מעבר הסחורות לעזה בכרם שלום: "לא יכול ללכת למכולת בגלל הפצצות"

נהג משאית מכרם שלום מחה נגד העברת הציוד לעזה וחסם למשך כ-3 שעות את תנועת המשאיות. "די, מספיק. מעבירים להם סחורות והם עדיין יורים עליי"
משאיתו של מטרי חוסמת את מעבר המשאיות


דניאל מטרי, נהג משאית תושב כרם שלם, עצר הבוקר (א') עם משאיתו את המעבר לרצועת עזה, דרכו מועברות הסחורות למיליוני האזרחים ברצועה.

בשעות הבוקר הגיע מטרי עם המשאית שברשותו, וחנה את רכבו בניגוד לתנועה, כשכל צידה של המשאית חוסמת את המעבר - דרכו נכנסות בכל יום 170 משאיות שמעבירות לרצועת עזה ציוד רפואי ומזון לתושבים.

בשיחה עם אורלי וגיא בתכניתם הבוקר ב'ערוץ 10' אמר מטרי "אני סומך על שלטון החוק והממשלה אבל בין המחויבות ההומניטרית אני נמצא פה בקו לא הגיוני. אנחנו מעבירים פחיות שתיה. מדוע? למי זה טוב? אני לא יכול ללכת למכולת בגלל הפצצות".

מקובל שנעביר ציוד רפואי, אבל אני לא פותח את מעבר כרם שלום ומסכן חיילים בשביל פחית שתייה". הוסיף מטרי.

"אני אחסום את המעבר כמה שאני אראה לנכון וכמה שאני אצטרך. איפה שהצבא מאשר לי לעמוד אני עומד, אבל עדיין - יש גבול לא הגיוני שהבת שלי תתעורר פה בבכי, הערס ינצח", סיכם מטרי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה